پرورش ماهی در سد سبلان منتفی شد/ آبرسانی به روستائیان در اولویت است
صفحه اصلی عناوین مطالب اخبار ایران وجهان اخبار اردبیل اخباربخش ارشق سیاسی حوادث اجتماعی فرهنگی اقتصادی ورزشی
پیشخوان مطبوعات
مطبوعات استان

بزودی

محل لوگوی ما

رضی

تبلیغات

شمالغرب

ارشق نیوز

حدیث روز
حدیث موضوعی
نیازمندی ها

ارز

ماشین

خلافی

حقوق

جدیدترین مطالب
سوال از شما پاسخ از مسئولین

ظاهر نوری بخشدار ارشق در گفتگو با خبر نگار مشکین رسا گفت: با توجه به تلاش هایی که در این خصوص انجام شده است استاندار اردبیل دستوری مبنی بر منتفی شدن پرورش ماهی در سد سبلان را صادر کرده است.
وی گفت: متاسفانه برخی افراد بر این باور هستند که با سیاسی جلوه نشان دادن موضوع عدم آبرسانی به 89 روستای بخش ارشق، از آبرسانی به این مناطق جلوگیری کنند اما خوشبختانه با شفاف سازی این موضوع که مردم منطقه بیش از اینکه به آبزیان نیاز داشته باشند به آب شرب و کشاورزی محتاج هستند خدابخش استاندار اردبیل دستو منتفی کردن پرورش ماهی در سد سبلان را منتفی کرد.
وی افزود: برخی از مسئولان استانی بر این باورند که آبرسانی به روستاهای بخش ارشق از سد سبلان هزینه های هنگفتی نیازمند است که لذا می بایست برای صرفه جویی در این خصوص از مشگین شهر  به این منطقه آبرسانی انجام شود.
وی اظهار کرد: متاسفانه در برخی از روستاها مردم با مشکل کم آبی مواجه هستند و مجبور هستیم با تانکر های آب به این روستائیان آبرسانی کنیم که متاسفانه آن هم جوابگوی روستائیان نیست و مردم مجبور هستند برای رهایی از این مشکلات به دیگر شهرها مهاجرت  کنند.


نظرات شما عزیزان:

عرض تبریک به مردم مناطق ارشق
ساعت20:45---16 تير 1393
امروز با شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم .امید آن دارم که منطقه بکر ارشق محلی مناسب جهت رقابت با کشاورزان دشت مغان گردد. این امر حتماً با یاری و تلاش این مردمان سخت کوش عملی خواهد شد.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:
[ دو شنبه 16 تير 1393برچسب:پایگاه خبری تحلیلی رضی نیوز, ] [ 20:41 ] [ رضی نیوز ]